2008-01-24

Hur kul kan man ha med ett snöre?

Jäkligt kul, om du frågar katterna.

Ja, jag vet att jag ofta och väl kritiserar alla som förpestar etern med sina egna små puttenuttiga dåliga bilder på sina egna puttenuttiga små djur. Men bor man med katter är de ett praktiskt motiv när motivationen behöver kickas igång. Det är lätt att fota katter. Det är bara att springa efter och skjuta när de är på lekhumör. Nåt roligt blir det alltid. Och ytterligare till mitt försvar så är det här åtminstone min alldeles egna puttenuttiga lilla blogg, och inte ett seriöst fotoforum med konstnärliga ambitioner.

Här följer sju puttenuttiga simpla bilder på snörlekande katter, och en bild som jag åtminstone kan låtsas innehåller någon form av konstnärlig ambition. Jag använde i alla fall ett skarpt objektiv till den. Vitbalansen är antagligen helt åt helvete också, men jag orkar verkligen inte öppna bilderna igen och rätta till den.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen