2010-05-31

Tour de Forshaga

I morse var jag så duktig att jag tog cykeln till jobbet. Och om det händelsevis har gått någon förbi så är det en tur på 2,5 mil (varav sista halvmilen är full i morgontrötta långsamma människor som bara är ute för att vara i vägen för just mig). Cykelturen avklarades på 62 minuter, och undertecknad var efter dessa 62 minuter i god form för att dra på arbetsbyxorna och genast sätta igång att göra skäl för sin lön. Så nu ska ni fanimej vara imponerade!

Vatten- och potatispaus på hemvägen.

3 kommentarer:

  1. Tog du den där Klarälvsbanan? Minns inte ens om den går genom Forshaga, men cyklade den hela vägen från Norra Råda till Karlstad för någon sommar sen. Funderar på repris snart.

    SvaraRadera
  2. PS: Du borde lägga upp dina bloggbilder på Flickr samtidigt, riktigt bra grejer tycker undertecknad.

    SvaraRadera
  3. Yes, klarälvsbanan går femtio meter från huset! Imorgon ska jag ta den åt andra hållet istället, till Dömle Herrgård på fackkurs!

    Jag tänkte sätta mig och klura ut vad jag har för användaruppgifter på Flickr och börja använda det kontot någon gång snart igen...

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen