2010-10-07

Finlir i trappan och gräsänklingsskägg

Tänkte göra en sista strykning på trappan idag, och plötsligt efter lite finslipande fann jag mig sitta och göra funktionsmakron i photoshop, sen var klockan mycket. Har jag hållt på så jäkla länge så kan trappan allt vänta några dagar till, men nu kan jag i alla fall ruffa till nyanserna i jäkligt många bilder i snabb följd.

 Min kompis P80, som har hjälpt till med att tillintetgöra dammkorn och lossnade penselstrån.

Tydligen, enligt polska meteorologer, står den kallaste vintern på tusen år för dörren. Därför har jag tagit tillfället i akt och spara ut ett redigt gräsänklingshelskägg. Ovan ser ni det respektingivande resultatet av en dryg månads sparande. Bring it on, Kung Bore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen