2009-06-25

Kick

En ursäkt är på sin plats. Jag har försakat det goda vädret. Mitt i toksommarvärmen gick jag och fick en enorm kick av bildskaparinspiration, så nu sitter jag framför datorn kväll ut och kväll in istället för att, som sig bör den här årstiden, sitta på en filt i gräset. Förlåt mig solen, men vi kanske ses om ett par månader igen.

Följande bilder är fotade under en av midsommarhelgens upptäcktsfärder på Jäverön. De ligger för närvarande på reservlistan till ett av de tre album jag jobbar med för närvarande, och kommer med största sannolikhet ratas. Volvon kan nog stå för sig själv, och Subarun får säkert förpassas till ett snart bortglömt hörn i min mappstruktur. Som det ser ut just nu i alla fall. Men allt som oftast kommer jag ju på annorlunda tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen