2013-01-26

Kontaktannons

Musiker, hör upp! Jag behöver er hjälp! Jag vill fylla på min portfolio med musikbilder, och därför behöver jag just din hjälp. Oavsett vad du spelar, om du spelar själv, i band eller i orkester. Det kvittar. Jag vill spegla musikskapandet i bilder. Jag vill följa efter dig ett par timmar, skjuta lite blixtar i ögonen på dig, snubbla lite över trummisen i replokalen, ligga framför kravallstaketet och trycka på spelningen, vara allmänt i vägen i orkesterdiket. Där du spelar, där smyger jag omkring med min kamera.

Vad får du då ut av det här? Du får gratis bilder att använda hur du vill, och med lite tur ser du lika cool ut som Bob Logg III. Som bonus så kan jag baka en påse kanelbullar. Slå till nu, för sen här chansen får du bara en gång!

Sprid till dina vänner! Det här är akut, för nu är det tredje gången jag publicerar samma bilder av Bob!



1 kommentar:

  1. Hej!
    The Cheapshots anmäler sig som frivilliga. Vi kanske kan vara nåt för dig?
    https://www.facebook.com/pages/The-Cheapshots/206497806030203

    Maila oss där, eller mig privat på Dicklundin@live.se

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen