2012-11-19

Zebrigator

För sisådär fem-sex år sedan hade jag ett fotoprojekt på gång. Så drog det ut lite på tiden, och efter att jag på två år hade lyckats prestera två bilder i serien (två är inte riktigt en serie, va?) fick någon annan samma idé, genomförde det mycket bättre än mig, och en trend startades. Snart satt alla och morfade ihop djur i MS-Paint, varpå jag tappade farten och mitt projekt rann ut i sanden.

Ikväll när jag satt och letade efter lite idylliska naturbilder på en gammal hårddisk snubblade jag över min lagom subtila Zebrigator från 2007, och började fundera på om det inte är dags att börja frilägga lite djur igen. Skit samma om det redan är gjort, det är ju en rolig grej! Dessutom har ingen hittills gjort det lika rosa som jag har!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen