2010-11-30

Förhandla som en tratt

...får nog passera som den här dagens favoritformulering. Nu sitter jag återigen på kursgården på Lidingö och har nyss fått mig en trerättersmiddag. Tänkte gå ner till puben och hänga lite med mina kurskamrater, men så blev jag alldeles för trött efter maten. Nu ligger jag i sängen på rummet istället.

Min kamera börjar bli jävligt lynnig nu. Exponerar knepigt och fokuserar väldigt lamt. Den känner nog på sig att pensionen står för dörren. För ett par veckor sedan gick jag till min lokala langare och beställde en D7000, så nu väntar jag med spänning på paket från Nikon! Men än får den gamla slitna trotjänaren följa med ut på äventyren. Här är dagens lunchpromenad:

 


Under eftermiddagsfikat diskuterades det tydligen hurvida jag var dåren på taket, men så var faktiskt inte fallet. Det känns skönt att inte vara den enda dåren med kamera här.


Och ni som väntar på att jag ska ta mig i kragen och dela med mig av lite bilder från F-Pop får hålla ut ett par dagar till. Under tiden kommer en teaser på Ola:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen