2010-04-15

Som en Compact Automat om våren

Inte nog med att jag mitt den ändlösa torsdagströttheten lyckades jag ta mig till Greens och hämta en sprillans nyframkallad film (vars bäst före datum passerade omkring -02), jag har även haft orken att scanna den. Så nu finns även 10-talets första månader digitalt arkiverade missfärgad repig kornighet. Följande är från sportlovshelgen i Sälen:

Bror och syster interagerar tveksamt med en interaktiv snögubbe i Snögubbeborg. (Dit jag, som bror förklarade för familjen, tvingade dem att åka genom att hålla fast mig i en liftstolpe och gallskrika tills de följde med mig)

Komplett med skinnjacka, pilotbrillor och flätor i mössan har jag norra Europas trendigaste skidmundering.


Föregående bilder dokumenterades med den lilla kommunistkameran Lomo Compact Automat på en gammal, gammal Fuji Superia 800.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen