2009-01-08

På allmän begäran


Eller kanske snarare enskild begäran; Satellite + Imac.

4 kommentarer:

  1. *Dregel*
    Måste säga att du har världens snyggaste tapet även och att Beck + Dylan sounds like my kind of biltur!

    SvaraRadera
  2. Visst ser det trevligt ut? Fast jag måste avslöja att det hela är lite manipulerat. Jag har förvisso den gröna medaljong-tapeten, men den sitter nere i källaren och inte alls bakom datorn på riktigt. Men med photoshop kan man alltid försköna lite!

    SvaraRadera
  3. Minsann, well done isåfall! Har övat allt för lite i shoppen, trots mitt karriärsval och mina intressen. Du kanske får visa mig några trix över en kopp nån gång.

    SvaraRadera
  4. Tackar, tackar. Du kanske rent av har vägarna förbi Forshaga någon dag, så får du se mitt nya hus också!

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen